Tablete za testiranje vode DPD 1, za fotometrično določanje vsebnosti klora in broma, 10 tablet
Opis
Testne tablete za določanje klora in broma v vodi. 1 navodilo vsebuje 10 tablet.
Za merjenje vsebnosti klora in broma v bazenski vodi s fotometrom.
DPD je okrajšava za dietil-p-fenilendiamin (dimetil-p-fenilendiamin) in je derivat p-fenilendiamina. Tablete DPD reagirajo z bazensko vodo, ki vsebuje klor ali brom, zaradi česar vzorec vode obarva različne odtenke rdeče. Višja kot je koncentracija klora ali broma, bogatejša je rdeča barva. DPD je nadomestil ortotoluidin, ker je bil slednji prepoznan kot rakotvoren.
Tableta DPD št. 1 se uporablja za merjenje količine klora ali broma, hipokloritov ali hipobromitov.
Prednosti
- Dolga obstojnost v primerjavi s tekočimi reagenti;
- Priročna in zanesljiva embalaža;
- Enostavnost uporabe;
- DPD ni rakotvoren;
Opozorilo
Fotometrska tableta DPD št. 1 s črnim besedilom na pretisnem omotu je namenjena samo uporabi z elektronskim fotometrom ali elektronskim fotometrom 287300 - testerjem vode in ni namenjena uporabi v vizualnih testerjih za zaznavanje.
Za testerje z vizualno nastavitvijo (po barvni lestvici) uporabite tester vode DPD št. 1 Rapid in tablete Phenol Red Rapid z zelenim besedilom na pretisnem omotu.
Uporaba
Vrednosti prostega klora in pH je treba preverjati vsaj enkrat tedensko.
Splošno zaporedje korakov za merjenje klora in pH s fotometrom v skladu z navodili za fotometer:
- Vklopite instrument, napolnite posodo za vzorec z razdalje 0,5 m in globine od 5 do 10 cm ter odčitke ponastavite na nič.
- Preskusno posodo napolnite z vodo do oznake. Vodo je treba zajemati na razdalji pol metra od roba bazena z globine 5–10 cm.
- Izberite želeni način merjenja (klor, pH itd.), nato tableto DPD št. 1 vstavite neposredno iz embalaže v fotometer, ne da bi se je dotaknili z rokami, nato tableto zdrobite in popolnoma raztopite.
- Počakajte, da se analiza zaključi (čakalni časi se lahko razlikujejo glede na vrsto testa).
- Če želite izvedeti vrednosti indikatorjev, vizualno primerjajte barvo tekočine z barvno lestvico.
Če je raven klora manjša od 0,3, je treba v bazen dodati klor, da raven ne preseže 0,6.
Če je pH večji od 7,4, dodajte minus pH, če pa je pH manjši od 7,0, dodajte pozitivni plus.
Varnostna priporočila
- Tablete DPD št. 1 nikoli ne uporabljajte peroralno;
- Hraniti izven dosega otrok;
- Ko tablete vstavljate v tester, se jih ne dotikajte s prsti – tablete morate vstaviti neposredno iz pretisnega omota;
Priporočila za shranjevanje
Tablete shranjujte na hladnem in suhem mestu v originalni embalaži proizvajalca, stran od kislin in alkalij, da preprečite poškodbe embalaže. Zaščitite pred mrazom, vročino in sončno svetlobo.
Rok uporabnosti - 10 let od datuma izdelave.
Pozor!
Uporabniki morajo uporabljati ukrepe za varnost in zdravje pri delu ter ravnanje z odpadki, navedene na etiketi in varnostnem listu.
Technical specification
- Država proizvajalka Nemčija
- Utež 0.1
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.